• Slide 1

    INDUL A 2022/23. TANÉV

    Regisztráció: augusztus 31 - szeptember 2 között
    Tárgyfelvétel: szeptember 10-ig

    RÉSZLETEK ITT
  • Slide 2

    Szakirányú továbbképzések

    Változatos képzéseket kínálunk diplomásoknak is!

    Megnézem!

HALLGATÓINKNAK

ÉVKEZDÉSSEL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK
2022/23. I. SZEMESZTER

  • A félév tanulmányi időbeosztása itt olvasható: https://www.uni-miskolc.hu/2022-2023-as-tanev-I-felev
  • A félévre történő bejelentkezésre a regisztrációs héten, 2022. augusztus 31. (szerda) 8.00 és szeptember 3 (szombat) 23.59 között van mód, kizárólag a Neptunban!
  • A tantárgyakat 2022. augusztus 31. (szerda) 8.00 és szeptember 10. (szombat) 23.59 között lehet felvenni a Neptunban.
  • A félév csak akkor minősül aktívnak, ha a Neptun rendszerben elektronikus úton bejelentkezett és legalább 1 tárgyat fevett.

A tanulmányaihoz kapcsolódó összes díjat (pl. mulasztási díjak, vizsgadíjak, kollégiumi díj stb.) a NEPTUNON keresztül, gyűjtőszámla segítségével kell befizetni. Kérem, tartsa szem előtt, hogy az Ön számlája és az egyetemi gyűjtőszámla közötti átutalás átlagosan 3 banki napot vesz igénybe, így ha teheti, saját érdekében néhány ezer forintot folyamatosan tároljon a gyűjtőszámláján.

Tájékoztató a tavaszi félév megkezdésével kapcsolatos tudnivalókról.

Félévkezdési tájékoztató levél 2022 ősz


Az E-beiratkozás hallgatói tájékoztató bemutatja a Neptun rendszer használatával kapcsolatos elős lépéseket és végigvezet az adategyeztetés és a beiratkozás folyamatán.

E-beiratkozás hallgatói tájékoztató.pdf


A Miskolci Egyetem Bölcsészettudományi Karán a hallgatói kérelmek előterjesztésének és elbírálásának rendje 2022/2023. tanév I. (őszi) félévben. A kérelemek beadásának módja, határideje, csatolandó dokumentumok listája.

Tájékoztató kérelmek benyújtási határidejéről 2022-2023_1.doc


Az E-kérvény útialauz segítséget nyújt a Neptun rendszeren keresztül beadható kérvényekkel kapcsolatos teendőkben.

E_kerveny hallgatoi utikalauz.pdf


Számlázási tájékoztató a költségtérítésről kiállított számlázás rendjéről.

Számlázási tájékoztató ME 2022 ősz


Tájékoztató a Neptun gyűjtőszámla használatáról.

Neptun gyűjtőszáma tájékoztató 2022 ősz


ÜGYINTÉZŐK ELÉRHETŐSÉGE

BTK Dékáni Hivatal ügyintézői: (A/4. (Főépület) IV. emelet 425 szoba)

Kari Neptun-felelős: Nehaj Judit, Tel.: 46/565-111/20-14, E-mail: boljutka@uni-miskolc.hu

Kérvénykezelés: Konyha Andrea, Tel.: 46/565-111/20-15, E-mail: bolkandi@uni-miskolc.hu

Oktatási és Minőségbiztosítási Igazgatóság ügyintézői: (A/1 mfsz)

Gyógypedagógia BA, szociális munka BA: Dr. Eszláriné Szűts Gabriella Tel.: 46/565-111/10-46, E-mail: regegabi@uni-miskolc.hu

Minden más BTK szak: Nádasdi Henrietta Tel.: 46/565-111/10-62, E-mail: hkheni@uni-miskolc.hu

A hallgató jogviszonyával, tanulmányaival kapcsolatos igazolásokat az Oktatási és Minőségbiztosítási Igazgatóságon (A/1. épület magasföldszint 17. ajtó) állítják ki. A diákigazolvánnyal, diákhitellel kapcsolatos ügyintézés is ott zajlik.

ME Bölcsészettudományi Kar

Miskolci Egyetem

ME logo

Honlap: www.uni-miskolc.hu

Kapcsolat

3515 Miskolc Egyetemváros

Dékáni Hivatal: 46/565-111/22-25

boldek@uni-miskolc.hu

Hallgatói ügyek: 46/565-111/20-14, 20-15

boljutka@uni-miskolc.hu